Hej

Var ett bra tagsen jag skrev i den här bloggen på grund av att jag har hoppat runder en hel del bland olika bloggsider, o sen har det sketit sig. 
Vet inte vad jag ska berätta, kanske att jag har börjat plugga igen, läser BF, får ju då tillägga att jag tycker det är en kurs och klass. Trivs som bara den.
Nackdelen är att man får ta CSN lån, men en tjej måste ju försörja sig på bästa sätt.
Fick köpa en ny extern hårddisk då den andra brann, allt e försvunnet, alla gamla minnen man inte kan få tillbaka, vilket jag tycker är fruktansvärt tråkigt. Synnerhet bilderna jag har hakat upp mig på.
Men det kan inte hjälpas.
Just nu sitter jag under min nya leopardpläd med en hemsk förkyldning, mår redigt dåligt. 
Tror inte att jag kommer iväg till skolan imorgon, har till o med ont i tänderna.. sinnessjukt.
Vill bara ha kinamat idag, men misstänker att allt e stängt och min sambo är inte hemma så man kan inte skicka iväg honom för att kolla...* hungrig*
Nej, nu ska jag koka mig en kopp te och får se om man hittar något att äta. 
 
XoXo C



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0