Uppdateringar

Den här helgen spenderades som vanligt hos Rasmus. En redig liten romantiker. Ett stort varmt skumbad, levande ljus, o fint sällskap, det är inget man tackar nej till :D Mys <3 Idag var det min första arbetsdag, trött som fan. Klockan ringde kvart i 6 imorse, Sen ringde morsan o tele trackade mig tills ja behagade att hoppa ur sängen o svara. Stressade som fan, slängde i mig en snabb frukost som då bestod av youghurt o en macka, o sen blev det att rusa till jobbet. Men helt otroligt nog så var jag inte nervös över huvudtaget, ja trodde liksom att min mage skulle vändas ut o in, men det hände inte. Jag var helt otroligt ko-lugn. Jag kom dit, fick ett bra bemötande, min *handledare* under dagen var kanon. Snacka om att dom förlitade sig på mig. Trodde inte att jag skulle få göra allt det dom lät mig att göra, vilket känns helt suveränt :D Brukarna är sjukt goa :D Härligt litet gäng :D Men snacka om att jag är helt slut nu. stått upp i nästan 7h i stäck. Men lätt värt det som fan. Ska på det imorgon igen, men ska då börja kl 2 istället för 7 som ja gjorde idag, men slutar då 21:30, så det kommer att bli rätt sent, men det ska bli rätt intressant :D Sen måste ja så klart tillägga om vädret. Hur jävla gött som helst. Solen skiner, knall blå himmel, varmt o skönt. Kunde gå utan jacka på vägen hem, vilket känns underbart. Men ha inte en skin jacka när solen är som värst. Du kommer att brinna upp. Men nu sitter jag och väntar på Chrille. Ska träffa den filuren lite idag. Snacka skit som vanligt. Men ha en najs dag. Peace and Love



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0