Valborg

fy fan va tråkigt..det e valborg idag och jag mår inte bra...magen kråglar som vanligt och jag e super varm...fattar inte va det e för fel på mig...vill inte må dåligt idag ju...fast det blir ju inte så mkt valborg ju, för att man får inte elda o skjuta upp raketer tack vare den här torkan vi har haft väldigt länge...men härom natten regnade det lite iaf..^^ men det hjälpte dåligt :( hade ju inte suttit fel med en regnskur...det hade vi verkligen behövt liksom......för denna torkan kan verkligen inte vara bra....
men gud..vill festa idag ju.... men har verken ngn dricka lr folk till det ^^men men..sånt händer...hittar nog på ngt annat skulle jag tro faktiskt....men e ganska trött på hemma kvällar med film..visst kan vara ganska mysigt men det har vi gjort för ofta.....vill göra ngt kul ju... men vadå? Cissi o robin pratade om att jag skulle hem te cissi nu snart men vet inte vart o när robin ska möta mig... men det återstår o se..har liksom vatt inne så länge nu så jag nästan blir knasig^^
men får se vad som händer idag....
Ha en bra valborg allesammans^^
Lilly
2009-04-30 @ 17:38:26
URL: http://sob.webblogg.se/

Håller själv på att bli galen av ofrivilligt isolerande.

Funderar på att packa till Stockholm,rengöra råttburarna och röka bort dagen men har inte gjort ett enda piss än. :o

Illa!

Jag vill ha Skåne,dricka och folk NU. ><

Cecilia
2009-04-30 @ 21:34:47
URL: http://ceciliatosen.blogg.se/

Fan vad kul vi hade!! det får vi göra om =)

Sabbe
2009-05-03 @ 13:50:38
URL: http://miekov.blogg.se/

Fin bild!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0