Snart slut

Nu har snart den här veckan löpt ut. ganska skönt.
Sov hos Lilly inatt för att jag fick nog av killar nu så det räcker för ett par dagar.
Blev ganska olycklig på Charles igår.
För att min skolväska stod helt öppen på golvet nedanför sovbordet, och på bordet stod det ett glas med äpple juice och rätt som det var så hade han på något sätt lyckats få ner hela det glasets innehåll i min väska.
Och ja, allt blev ju plask blött, men jag skrattade så tårarna sprutade fast det igentligen inte var så roligt.
Mina anteckningar till mitt stora prov jag ska ha om demens imorgon blev förstörda, mitt pennskrin blev plaskblött men tack gode gud att mina skolböcker ironiskt nog klarade sig annars så hade jag blevit jäkligt olycklig.

Men den här dagen har vatt lite bättre förutom en fruktansvärd huvudvärk,och inga pengar på mobilen, men that´s life xD
Och Chrille bjöd ut mig och Lilly på lunch, det var jätte gulligt :) Kina mat, det var jätte gott =)

Men snart är den här dagen slut, sen är det bara morgondagen kvar, men den ska bestå av att tvätta och packa inför fredag =)
Längtar något fruktansvärt, ska bli så otroligt skönt att få komma iväg i 2-3 dagar =)
Känner att den här veckan har vatt lite för mycket, men antar att det är bara för att man har så mkt med skolan nu att man blir knäpp.
Men det är snart påsklov ( v 16) och tro mig, det blir en jäkla massa slappande vilket jag ser fram imot, o sen blir det 4 veckors plugg till, och sen blir det dax för praktik vecka 20-23, ska då vara på 54an, alltså en låst psykavdelning på Helsingborgs lasarett.
Känns lite nervöst, för det är första gången, men ja tror det kommer att bli helt oki faktiskt.
Och sen är det sommarlov som gäller.
Det ska bli så otroligt skönt, att få vila upp sig redigt ordentligt.
Det kommer verkligen att behövas, tanke på att den här kursen är väldigt intensiv, för att igentligen så ska min utbildning vara på 3 år, men läser in det på 1½.
Så sommaren är bara välkommen nu. lr vad säger ni? =)


mamma
2011-03-30 @ 23:24:51

inga pengar på mobilen? jag har tankat den åt den,mormor har gjort det o du har gjort det PLUS du gjort slut på de 200 du har via 3 varje månad..VAFAN sysslar du med?????

du vet att på en låst psyk sitter de farliga? dvs sexbrottslingar,mentalt allvarligt sjuka, scizofrena,pillersjuka o dylikt.Hoppas du får en ledsagare.

läser du in en 3 års kurs på 3,5 år? inte illa

el du mena terminer?

Anonym
2011-03-31 @ 00:38:10

Mamma: de går fort när man måste ha tag i folk hela tiden.

Jo jag vet vad det finns och sjklart så kommer de finnas folk med mig.

jag menade 1½ år.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0