HAPPYYYY!!!

Jag är så glad att jag hade kunnat skrika rakt ut.
Fick ett meddelande av hans syster att han var vaken, om jag ville prata med honom.
Klart som fan att jag ville.

Han har ju forf kvar sin humor^^
Han skrev att han kunde mått bättre och att inte kommer springa ett maratons lopp på den senaste tiden haha xD

Sen berättade han att dom hade nästan förklarat honom död.
Att han hörde dom prata, men att han tvingade sig själv tillbaka för att han hade lovat mig att han skulle klara det.

Men han fixade det :D jag började nästan gråta av ren lycka.
Så här glad har jag aldrig varit.

Nu säger han att han e trött på att vila och att han vill åka hem.
Men de sa jag väldigt snabbt ifrån om.
Om han inte vilar så blir han ju inte bättre heller.
Men jag är så glad.
Kan inte finna ord!!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0