Give me this weekend back

Nu är den här tisdagen över, snart är det onsdag och snart helg igen, men tyvärr så kommer det inte spenderas hos min älskling :( igår var jag ledig från skolan, och då spenderade jag ungefär 3 timmar till att söka en massa olika jobb,skickade in ett cv som vårdare på ett demensboende i Hjärnarp, så det återstår och se, men hittills så har jag inte hört något, ringde även upp ett jobb jag sökte för ca lite mer än en månad sen som ja inte hörde ett ord från. först så skickade jag ett mejl igen till henne, men bestämde mig för att ringa henne, då sa hon bara att hon hade skrevit ut mina uppgifter och hon skulle ta upp det på ett stort möte idag, och sen skulle antingen hon eller någon annan höra av sig så fort som möjligt. Jag hoppas verkligen på det, för jag behöver jobb, jag behöver pengar så in i helvete. Hatar att vara fattig. Men idag så kom tomten på världens bästa grej och det var att ja kunde följa med honom till där han jobbar och fråga om dom har brukare som behöver hjälp. Men när jag kom dit så fick vi prata med hans chef, men hon visste inte, så hon sa två andra namn jag ska ringa imorgon, tomten ska ge mig dom nr för han vet det lite bättre än vad jag gör. Jag vill inte igentligen spendera bort hela sommaren på att jobba, men i slutendan så tjänar jag ändå något sjukt mycket på det, plus att jag förhoppningsvis kan få in en god fot sen. Ska även ge fan på att jag ska ge mitt allt till nästa praktikplats. Alltså på 54:an. ( psyket i hbg) Förhoppningsvis så är dom kanske intresserade av att ha en timmis sen. Men jag behöver alla jobb som kan tänkas och det är OMEDELBART! Och jag ger inte upp heller. Detta ska ja fixa, som man säger, det får bära eller brista. Nu har det gått nästan 3 dagar sen jag träffade min älskling och jag håller på att dö av saknad!! Men han ringde igår och vi snackade nästan i 2 timmar, helt underbart. Vi kan verkligen prata om ALLT! Det är något med honom som gör så¨att ja öppnar upp mig och kan anförto mig något sjukt mycket. Det är så skönt med honom för att han liksom lyssnar på det jag har att säga och det är något jag inte är van vid. Jag vet inte vad jag har gjort för att förtjäna honom, för han är nästan för bra för att vara sann. Som jag sa till honom igår: Äntligen så har jag träffat en normal kille, vilket jag inte har gjort på säkert 3 år. Så just nu är mitt liv helt jävla perfekt, lr ja inte helt perfekt, men har inget att klaga på =) Livet leker=) Ta hand om er =)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0