nu har jag bestämt mig

nu har jag bestämt mig va jag vill göra med mitt liv, jag vill inte bli någon undersköterska.
jag har alltid älskat musik ända sen jag har varit liten, och det är det jag vill hålla på med, och jag ska se till att min dröm kommer att gå i uppfyllelse.
ända sen jag har varit 10 år gammal så har min dröm varit att stå på en scen med tusentals fans som bara är där för att höra mig spela.
ja just det, spela, jag har alltid velat spela gitarr.
det är ingen som visste om detta, men nu vill jag berätta.
jag har alltid skrevit låtar sen jag har varit liten, men det var ju inget seriöst.
jag har alltid velat att det ska bli mer seriöst, att jag ska kunna bli en mäste på elgitarr, att ha ett band, att bli kände över hela världen.
att veta att det finns fans runt om i världen.
ni kanske tycker att den drömmen är löjlig, men ni får tycka vad ni vill, för detta är min dröm, och jag ska lyckas.
tänk er bara att få resa runt hela jorden bara för att spela för folk =)
nu kanske ni tänker ej, ohh nej, inte ett tjejband till, men det var inte tanken, bandet ska bestå av killar, för jag tycker det verkar mer seriöst än en massa tjejer.
just nu är jag på jakt efter en gitarr så man kan få öva upp sig igen, o sen jävlar, när man är as duktig, då blir de till att leta efter folk som även är musikaliskt begåvad.
jag vet ju min gubbe, han vill ju spela trummor, där har vi redan på bit på vägen =)
men detta är min dröm, som ingen ska ta ifrån mig, för att detta ska gå i uppfyllelse =)
Anonym
2010-11-22 @ 01:27:29

snälla..e du 14 år gammal???????????????????????????????????????????????




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0