va fan!!!!!!!!

jag fick veta en kuslig sak idag..i förgår så satt jag o camade med min polare johan o helt plötsligt försvann han o han var borta jätte länge..
så idag loggade han in o då fick jag veta att han hade fått hjärtstillestånd..han var död ca 4-5 timmar..
jag trodde jag skulle ramla ur stolen..först jackson med samma sak o nu en av mina bästa vänner..
jag trodde först att han skojade med mig men det visade sig att han inte gjorde..
men han kom hem igår vid 10 på kvällen..o sen jobbade han idag..det e inte smart alls..blev arg när jag fick höra det..
men jag e så glad att han klarade sig.. o tack gode gud att hans föräldrar kom hem precis då..
Jag e verkligen glad!!!




Lilly
2009-06-29 @ 17:05:22
URL: http://sojealous.blogg.se/

Varför fick han hjärtstillestånd?:s

mamma
2009-06-29 @ 19:13:39

snick snack...är man "död" i 4 -5 timmar så är man just DÖD!!efter hjärtat stannat o man blir medvetslös så dör hjärnan efter ca 7 minuter utan syre... så om han nu trotsat alla naturlagar o vaknat upp efter 5 timmar så bode han vara härndöd....

mamma
2009-06-29 @ 19:14:45

hjärndöd dvs

sandra
2009-06-29 @ 20:27:26

Snarare svimmat än död. är man död så är man.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0