Sjuk

jag e sjuk..har svinigt ont i magen o fryser som fan hela tiden..o morsan fattar inte det..as jobbigt..jag kan med bli sjuk..vrf kan inte folk respektera det? jag respekterar när andra e sjuka...det e as jobbigt..plus jag orkar inte vara barnvakt hela tiden för att hon ska städa lite..jag har andra saker i huvudet som e mö viktigare än hennes städning o det vet hon sj...
hon har det inte lika jobbigt som vi har det just nu...
var vänlig o respektera det..!!
Anonym
2009-07-08 @ 02:11:45

du e fan jävligare än nån jag mött,,din far upp i dagen

fy i helvete säger jag

du e sjuk????? ja men det e inte någon annan då?????????la natten o ?????????????????????????????????

nä du sitta uppe hela jävla natten o spela ditt hjärndödande skit e du inte för sjuk för?? men när det gäller hjälpa till som du lovat,eller jobba eller gå i skolan DÅ e du sjuk!!!!!du gör för helvete inte nåt vettigt ju!!!barnvakt??? ja en ggr på 6 månader har du passat linnea enliten stund.usch usch usch

kom INTE till mej när du sitter där ena o han e på sjukan

Anonym
2009-07-08 @ 02:14:50

o du det handla inte om städning o det vet du om utan det handla om saker jag inte kan göra.eller du tycker det e lämpligt med stora öppna fönster o en 4 åring som far runt?????jag e fan inte klonad,vissa saker kan jag inte göra utan barnvakt o du vet dagis har stängt i 4 veckor.nä du i ditt jävla umgänge jan dra åt skogen du blir jävligare för var dag.sitt på röven o gro igen för fan

Linnea
2009-07-08 @ 20:43:49

Va glad över att du ha en mamma. Somliga skulla offra mycket för det!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0