Mardrömmar

I natt hade jag inga problem med mina drömmar.. men så fort jag somnade i soffan innan så började mardrömmarna...
Och det handlar alltid om samma saker...fattar det inte...
Zombies....handlar alltid om zombies..kommer ihåg en dröm jag hade många ggr innan..då var jag i min källare o där stod även en zombie dödar buss..fattar inte hur den kom in dit tanke på att dörren e ganska så smal så ^^
men så var min uppgift att döda zombies....tack vare alla dom drömmarna så vågar jag inte gå i närheten av källaren..lider av stor förbi för källare..gäller nästan alla källare....det var inte så längesedan jag följde med Micke te tvättstugan o då började jag känna att min puls ökade och jag blev skit rädd....så snacka om panik ångest..ville bara ut därifrån...
men den här drömmen handlade om ngt annat...att vi var på skol resa o helt plötsligt blev jag jagad av alla...då menas klass polare,lärare o andra människor jag aldrig har sett..även erika var med på en hörna..
vart jag än gick o sprang så var dom efter mig... kommer ihåg en speciell scen i drömmen sprang rakt in i armarna på en lärare som ajg trodde var normal men efter ett tag så insåg jag att han med var en zombie....
säger bara tack o lov att jag hann vakna innan det blev för mkt för mig....med mina nerver o såna drömmar..det går bara inte.. klarar knappt kolla på redigt blodiga filmer längre utan att det ska kännas som om att jag ska svimma lr ngt..allt sånt tack vare dåliga nerver.. och jag bara liksom älskar redigt mumsiga filmer..då menas allt från galna psykiska mördare te spöken o zombies....
så det e liksom skit jobbigt att inte kunna kolla på sånt längre....:(
men jag gör det ändå..bara för att jag älskar känslan av att blir rädd..vet inte vrf... har varit så sen jag var liten har jag för mig.....ju mer jag kollade på sånna filmer desto mer gillade jag dom...precis som en drog...
men det bekymrar mig att dom förföljer mig in i drömmarna..det gillar jag inte alls...
men det roliga är att micke hade satt upp min drömfångare i taket ovanför där vi sover o det sägs ju att dom ska hålla dåliga/onda andar borta medan man sover och jag tror faktiskt på att det kan mkt möjligt vara sant....
för när jag väl gick o la mig på soffan efter ett tag så somnade jag o då dök dom upp....
så jag undrar om sägen om drömfångare kan vara sant..i så fall borde jag ha köpt en sån för längesedan tanke på alla icke trevliga drömmar man har haft....
så det känns en aning tryggt med den nu faktiskt...
Lilly
2009-04-29 @ 19:47:40
URL: http://sojealous.blogg.se/

Uh vilken äcklig bild. :s



Ja, jag kämpar på som tusan nu. :D



Inga problem alls.

Bara roligt att kunna hjälpa till.

Förresten det du skrev om när dom flår djuren levande, mitt tips till dig där är att nästa gång du skriver något sådant så lägg in länken så att andra också kan se det.

Då lär det bli färre som går runt med päls till hösten/vintern.

Sabbe
2009-04-29 @ 22:15:27
URL: http://miekov.blogg.se/

Värkligen häftigt om drömmfångare fungerar. Jag drömmer aldrig mardrömmar. Bara om min granne hela tiden :S

Anonym
2009-04-30 @ 00:15:27

tror jag ska köpa en riktigt PÄLS kappa till hösten.framför mer päls till folket!vem bryr sej om vad de gör i kina?? alla vet de går till så,bara töntiga veganer som bryr sej ju.mat måste folk ha,djuren ingår i närings kedjan.thats it,informera din okunniga polare om d.

konstigt med sådana drömmar,såna filmer sätter spår i psyket.det finns dom som mördat efter sett för mycket på sånt skit.Sen är DIN sida här väldigt opersonlig.,kanske skulle fixa den själv?

Anonym
2009-04-30 @ 00:21:12

tänk att vara 18 19 år o hålla på spöka ut sej som ett missfoster?? vilka vänner du har fy attan vad äckligt.

Vikke-Kitte
2009-05-22 @ 00:25:38
URL: http://kittieofknas.blogspot.com

Vart kan man köpa en drömfångare?:O




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0