Feeling lika a monster

 
Hur ska man göra när det känns som hela världen har rasat? att man är så långt nere på botten och att man inte kan komma längre ner, allt tack vare en person jag trodde jag skulle dela mitt liv med, visade sig helt värtemot. En massa svek, ignorans ja listan är lång, försökte lösa det men varje gång man försökte ordna upp saker så blev det bråk, blev värre för varje gång. Nätter jag var tvungen att lämna lägenheten i timmar, tallrikar med mat som blev inkastade i väggen. Ett jävla kaos, Sen kom natten när personen kastade ut mig, mina saker och katter.. Mina saker fick sig även en flyktväg igenom balkongen. Rent kaos blev det,fortfarande en del minnesluckor från den kvällen.
Nu efter ca 3 månader har jag en kamp om att få tillbaka mina saker, saker polisen fick mig att lämna kvar, saker som är ärvegods. Men personen har blockat mig och min familj, bytat nr och polisen vägrar hjälpa mig, tycker att jag ska lämna en lapp i brevlådan, men vad hjälper det? Påstår även att personen har själv pratat med polisen, men frågan är om vad?!? 
Jag har inte gjort något förutom att jagat personen ang mina saker.. Är det så fel?!? 
Just nu känner jag mig så jäkla maktlös, överkörd, trampad och spottad på. Ni kanske tycker nu att jag överdriver men det gör jag inte. Detta är mina känslor. 
Jag delar nu mitt liv med en människa som visar kärlek, ingen svartsjuka, inget gräl * inget redigt iaf* som försöker hjälpa mig så otroligt mycket nu med det här så att jag/vi kan gå vidare utan den andra personen. Att kunna få leva vårt liv nu till fullo. 
Men känner mig så orättvis mot honom, för allt jag kan tänka på är detta, Satt och grät innan för jag mår så här. 
Kommer göra ett sista försök på måndag, om detta inte hjälper nu så är jag Done with this!! 
 
Men till lite trevligare saker iaf, har varit ute hos Krika och förberätt inför årets Halloweenfest, Det kan iaf inte gå fel :) Tänkte se om man kunde göra kvällen lite trevligare och pyssla lite, fick en pumpa av en klasskompis igår, men är lite tveksam som den ser ut, men de går nog att göra något med den ändå :)  Förlåt att det blev en massa gnäll idag, men kände verkligen för att gnälla av mig. 
 Trevlig Höst på er



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0