Tryckas ner

Bit för bit trycks man ner när man har sökt jobb efter jobb efter jobb och får avslag efter avslag hela tiden. 
När man både går hos soc och AF så är ju kraven stora att man är arbetssökande och då verkligen lägger ner hela sin själ i att leta jobb.. jo men tack va. 
Vet dom om hur det känns att bli nertryckt gång på gång, om o om igen? Nej jag betvivlar just detta.
Att för varje jobb man söker som man tycker låter bra och inbillar sig själv att man kan ha en liten chans iaf sugs bort när man får ett email : vi har gått vidare med andra ansökanden... 
Jag e så ofantligt trött, trött på redigt.
AF verkar inte ens intresserad av att hjälpa till heller.
Skulle kanske få lov att börja på Lernia, men har jag fått höra ngt om jag får lov att komma in? Nej.. inte ett skit, jag som började gilla min handläggare på af...nu e det förtroendet svagt.
Känner mig helt blottad, utelämnad, precis som det står ARBETSLÖS NOLLA i pannan på mig.
Men det e väll så mer lr mindre jag känner mig oxå, att man inte duger till ett skit för att vara helt ärlig. 
Jag kände att Lernia var mitt sista hopp och kommer jag inte in på det, ja då vet jag seriöst inte vad jag ska göra.
 
Sen tror jag det avgör en hel del oxå att jag e arbetslös till vrf jag o Robin inte kan få tag på någon lägenhet,  tror dom skiter i att han har jobb, utan att det e mina små minimala bidrag som drar ner allt. 
Gud... blir så trött. 
Jag vägrar att vara en människa som lever på bidrag tills den dagen jag dör!
Suck.. på tal om bidrag, dax att fylla i blanketten till FK och fylla i en annan till AF och självklart till soc.... 
Antar att ja får leta fram en penna nu.
 
C Ya



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0