Sleepless night in Helsingborg

Inte ens katten är vaken vid denna tiden, men det är ju dock inte så konstigt när hon ändå är 04:21.
Jag sitter i mörkret med min som vanligt körda mage som bara vill jävlas, men men, sånt e livet antar jag.
Gäspar som fan gör jag med, men varje gång jag försöker komma till ro, börjar min mage mullra och bubbla och ha sig, så det känns totalt meningslöst att försöka sova den sista timmen typ innan klockan tjuter kl 6.
 
Så mitt ända sällskap jag har är trogna Trent Raznor som håller mig sällskap varje natt =) och min snarkande katt, ja tro det eller ej, men katter do snarkar, det gör min iaf ^^ 
Låter som en halv sågfabrik eller något.
 
Kom och tänka på något som jag är så otroligt dålig på att ha fungerande.
Det är dom här uber kassa hörlurarna man får med till nya mobiler, jag menar, det känns som det är med flit att dom går i sönder bara för att dom har en små djävlig plan att man ska slänga ut ännu mer PENGAR till nya bara för att dom inte kan tillverka dom bättre.
Så med andra ord är mina hörlurar hopplöst fall, sista luren gick igår på väg hem med bussen, fick fram några få toner men det var mest hackande och vem står ut att vinkla o ha sig med sladden bara för att kunna få höra enstaka ord? hmm inte jag iaf. 
Så mina trogna hörlurar i ca 3 månader R:I:P det var trevligt att träffa er.
 
Kom även att tänka på en sak till.
Min så kallade * kära* moder har sååå kul med att jag har kofobi, men igår fick jag svart på vitt att kor är farliga.
En klasspolare från Komvux blev nästan ihjälklämd mellan en stor jävla ko och en mur och tack vare det så väntar hon på operation.
Så jag har nog rätt i att behålla min fobi av dessa mjölkproducerande stora klunsar.
 
Idag/ morgon blir jag även en lycklig vinnare till boken om Nancy Spungens liv, hämtar den direkt efter Miroi imorn :D  bara om jag kommer ihåg att ta med avin, jag och mitt minne are no longer best friends.. hmm.
 
Hoppsan, nu är hon 04:42, suttit och skrevit i 20 min, det gick väldigt fort.
Hmm undrar vart ljuset är?? Visst fan.. kom på att det är höst nu, så tack för sommaren 2012, det var kort men gott. NU väntas en härlig höst och vinter :D Jul om 3 månader o sen i Jan fyller jag 22.
22??? shiiit, tiden rinner som sand mellan fingrarna.
Antar med att livet är kort och gott.
 
Nej.. nu får man väll hitta på något annat i en timme.
Mest av allt vill jag sova, men den båten har redan gått * gäsp*
Ha det bra alla ni som kanske slänger ett getöga förbi.
 
Over n out.. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0