Like Christmas :)

Idag fick jag äntligen min bok som jag har trånat mig halvt ihjäl om.
Men fyyy katten va snubben gillar att använda tejp, fick mig att tänka på när man själv var liten och skulle slå in paket, använde nästan en hel tejprulle på 3-4 paket X)
 
När jag väl fick upp det så satt där till och med ett personligt meddelande till mig.
Jätte sött.
 
Nöjd och belåten kollar man klart på Grinchen med ögon som går i kors, tar med sig boken för en trevlig lässtund i sängen o en massa mys med katten somnar jag istället.
 
Vaknar upp så där lagom runt 9 tiden, har då sovit från ca 2 tiden.. Så hur katten ska man nu kunna somna?
Men det ordnar sig nog på ett lr annat sätt.
 
Imorn vid ca halv 12 har jag lååååång helg. As nice :D
Sen på lördag blir det fest hos Norsken.
 
Nej over and out.. Ha det



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0