Hej alla.

Det var ett tagsen jag skrev på den här bloggen, har en annan blogg men jag är ju så förvirrad att jag har glömt mitt * användarkonto * X)
Idag är det midsommar, och precis som vanligt så har det regnat bort, men vad förväntar man sig när man bor i Skåne??
Precis, knappast solsken.
Var på bowlingen o * spelade* o sen var det middag där. vi var 13 pers o alla satt o snackade i mun på varandra, kände mig helt utanför, kände ingen och jag är inte direkt den personen som hoppar in o snackar.
Så det blev en rätt dryg middag, fast gott var det, så det var inte så illa.

Nu sitter man med datan i knäet och kollar på The Perfect man med gubben min och Lilly.

Igår fick jag även min efterlängtade Smartphone :) som jag beställde den 6e. Tog sin lilla tid men klart värt väntan.
Nej.. nu blir det att chilla resten av kvällen o njuta av helgen som kommer.
Ha det bra alla <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0