Heeej folket :)

Känner att det är dax att uppdatera sig litta.
Just nu chillar man på balkongen med mitt packe Black Devil som ja unnade mig igår :)
Har kommit på att fan va sommaren ska ta slut fort, har varit varmt och skönt i så där 3 veckor ungefär, sen regn och höstväder ovanpå det hela.
Typiskt skånska vädret, snart dyker hösten med upp.
 
Fast inte mår jag pecka av det.
Mår så jävla bra, hämtade mina sista saker från mitt ex igår, så nu är den biten över, har skickat in en intresseanmälan till lägenheter i Kvidinge häromdagen, så nu sitter man bara och hoppas och längtar så man kan ta sig härifrån * Helsingborg*.
 
Känner även att jag måste skriva om en speciell person som har kommit så oväntat in i mitt liv.
Som gör mig så glad, som har en speciell blick när han kollar på mig, som är så öm, ett hjärta av rent guld.
Allt var så oväntat, först facebook kontakt, sen sprang man på honom på Dickens bara så där, växlade några ord sen blev man iväg dragen, men resterande av kvällen kunde jag knappt slita min blick från honom.
Fanns något lockande.
Något jag inte kunde sätta fingret på.
 
Efter den kvällen tror jag vi sprang på varandra 3-4a gånger på knutan, små snackade lite sen bestämde vi att vi skulle ses på HBG festivalen, sen dess har man nästan setts konstant i en månad.
Inte för att jag klagar direkt.
 
För att det har gått kort tid så har saker ändå flötit på rätt bra, känns naturligt, rätt med mera.
 
Men tanke på att jag inte har varit singel så länge vill jag inte kasta mig in i något utan tar dag för dag, och det accepterar han, vilket är skönt.
Något som med är otroligt skönt e att han är så olik någon annan jag har träffat.
 
Han vill ut o hitta på saker, bara gå och snacka med mera, vilket jag inte är direkt van vid.
Men njuter som fan X)
 
Har även fått äran att träffa på hans mamma, pappa, syster o syskon barn, får säga helt enkelt att han har en underbar familj, väldigt välkomnande.
 
Han följde till o med mig som bärhjälp igår o även till Väla när jag skulle ner och lämna av CV:n till lite olika affärer.
Tack ännu en gång :)
 
Puss och kram / over and out. Peace <3 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0