Snart =)

Nu är det helg för min del, känns helt underbart.
Hade mitt stora prov om Demens idag, och det gick bättre för mig än förväntat * hoppas jag *
Skrev nästan 6 sidor så snacka om skrivkramp jag hade efteråt hehe.
Men det kändes sjukt bra så det hoppas jag att det blir oxå =)

Nu håller man på att tvätta och ha sig och snart ska man packa lite inför imorgon.
Gud tänk att det nästan var 2 veckor sen jag träffade honom.
Börjar känna mig lite nervös, men gud vad jag har längtat efter den känslan.
Var på tok för längesedan jag kände den and i totaly love it =)

Ja visst ja, jag kom på att jag har inte uppdaterat så mkt om japansk musik, men det är för att jag har inte haft tid att hitta något nytt band att kunna uppdatera med.
Eftersom jag har fullt upp med skolan mm.
Så det hoppas jag att ni kan ha överseende med =)

Jag blev glad innan när jag kollade min bloglovin, hade 3 st följare hehe.
Låter kanske inte så jätte mycket, men det har ironiskt nog ökat med 1 sen ja kollade sist och det var evigheter sen.
Och ändå har jag varit tyst i ett bra tag =)
Men sånt gläder mig, att folk vill veta o är intresserade av vad som händer i mitt liv =)
Super gulligt =)

Alltså idag känns det som att absolut INGET kan gå fel =)
Så här glad har jag inte varit på evigheter känns det som.
Känner bara en massa positiv energi, jag hoppas att ni där ute är lika glada och mår lika bra som jag äntligen får lov att göra=)
Det förtjänar ni iaf =)
Ja, kort sagt, alla förtjänar att må bra och vara lyckliga, om ni inte är det, försök hitta ngt bra i ert liv, jag vet att det inte är så lätt att bara göra så.
Men försök att tänka att ni inte är ensamma, att ni alal har någon som älsakr er, just för den person du är =)
Jag kan ju säga som så att jag vore inte den person jag är nu, under den tiden jag hade svårt om det inte vore för min familj och mina vänner =)
Så håll den tanken kär så ska ni se att ni kommer att se livet på ett mycket annorlunda sätt =)



Är bara tvungen att lägga upp en bild på min lilla guldklump som under 4 veckor har fullt mitt liv med en massa lycka.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0