YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG FICK JOBBET!!!!!!!!!!!! var ju på arbetsintervju idag ju, var så sjukt nervös så ja trodde jag skulle spy. Sjukt ont i magen på köpet o extremt trött, för sov typ bara 3 timmar inatt. Låg bara o vände o vred på mig. Kom upp kl 6 för att ta bussen från mormor kl 7 och att ta tåget mot klippan vid halv 8a. var i klippan kl 8, gick hem om, stack sen iväg runt 20 över, men när ja var typ redan där så var ja på tok för tidig, så ja satte mig i en busskur o inväntade tiden. När kl var 5 i 9 så trodde jag att jag skulle svimma. var så sjukt nervös att mina ben skakade o mina händer. Självklart gick jag vilse det första jag gjorde, helt sjukt, men efter lite letande så fick jag tag på någon som kunde vägleda mig. Fick träffa en som heter Helen och var samordnare. jag fick svara på en massa frågor, men var sjukt nervös hela tiden. Men hon ställde frågan jag väntade på: när kan du börja? jag svarade direkt då ju ^^ Så nu har hon bokat in mig på 2 runder, en på måndag, då ska jag få testa på morgon/förmiddags passet o sen på tisdag ska jag få testa på eftermiddag/kvälls passet. Är sjukt nervös nu. Snacka om att det är stort ansvar, liksom dom lägger dom äldre i mina händer. Låter rätt läskigt. Men detta fixar jag. !!!!!!!!!!!!!
Lilly
2011-04-11 @ 15:00:13

Klart du gör frun. :) :D

Anonym
2011-04-12 @ 01:00:06

säger det igen --->GRATTIS<---

Ja klart du fixar det.Du bara är normal,snäll mot dom.Tänk på hur du är mot mormor som ju faktiskt är 89..Be om hjälp om du är osäker.Bättre en ggr för mycket än för lite.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0