Lycklig!!!

Är så glad och lycklig på en och samma gång.
Orden räcker inte till för att kunna beskriva det=)

Den här helgen har vatt den bästa på jätte länge=)

I fredags åkte jag till Båstad, älsklingen mötte mig, gick hem till honom ett tag, sen stack vi till en hårsalong för att han skulle klippa sig, vilket är lite synd för han hade så långt o fint hår, men det blev iaf bra =)

efter det så stack vi tbx hem te honom o kollade på tv, sen stack vi ner till en Kina resurang, duktigt imponerad blev jag, så otroligt flott ställe, men iaf så bjöd han på kina mat, jätte gott var det=)

Sen kollade vi på film och hade allmänt trevligt.

På lördagen så stack vi till stranden och gick runder i nästan 3 timmar, helt underbart väder var det, och så varmt och skönt, behövde inte ens ha en jacka på mig.
Han visade mig även det rikaste området i hela staden, och helt seriöst, jag höll på att sätta tungan i halsen, så otroligt flott, Helt otroliga hus, och bilarna ska vi inte ens snacka om.
Jag fastnade för ett hus som helt seriöst took my breath away.
Stort vitt hus, med 3 våningar, med två stora trappor, alltså en trappa på var sida om dörren, hela trädgården var full med statyer.
Ja, det vara bara helt otroligt, jag hade inte tackat nej till det huset, plus att det låg bara 2 min från hamnen/stranden.

Sen fick jag en rundtur på deras tennisbana, väldigt imponerande.
Jag gillar den staden mer o mer =)
En stad i min smak =)

Igår så stack jag till Hbg efter en 2 timmars lång bussresa, vilket gjorde jag så rastlös, inget ja rekomenderar, alltså att sitta så länge på en buss, men antar att det finns värre saker.

Men inatt blev jag världens lyckligaste =) Vi blev tsm=) Ja känner redan nu att de här kommer bara att bli bättre och bättre=)

För jag har aldrig någonsin träffat på en mer underbar och glad, positiv, ärlig och äventurlig människa=)

Jag är så kär så jag vet inte vart jag ska ta ivägen.
!!!!!!!!!!


Linnéa (es07)
2011-04-04 @ 20:21:23

Härligt att se att du är så glad cecilia!

Cecce
2011-04-05 @ 09:26:48

Linnéa: tack så mycket =)

Lilly
2011-04-05 @ 17:08:52

Ja härligt gumsan. :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0