Hänt på sista tiden

Kom på nu när jag tittade runder i en klasspolares blogg att jag har inte bloggat något på ungefär en månad, så nu blir det av :)

Det som har hänt på sista tiden är ju vintern.
Det är ju en viktig sak.
Härligt med snö? jo man tycker ju det ibörjan, iaf jag, men nu har jag fått nog av det.
Vill ha min sommar.
När det är så där -16 vill man bara isolera sig i täcket och inte sticka upp nosen fören våren är kommen.

När det kommer till skolan är det bara för mycket.
Vi har 5 st *projekt*arbeten.
Prov åt höger o vänster o en jävla massa läxor.
Hur ska man orka? För jag gör det inte.
Kan man inte få lite andrum?
Sen det här att hela estet*gänget* ska göra en musikal?
Nej tack, ja vill mycket hälldre fokusera på mina studier än att göra en musikal som är till enbart för att roa folk.
NEJ TACK!

Är smått orolig över min balklänning med.
Är rädd att den inte hinner bli klar till balen, då jävlar finns det någon med PANIK!

Sen har det ju verkligen börjat klabba med micke.
Har inte kunnat vara samms i en vecka i sträck.
Det tar ju på krafterna med ju.

Och sen det viktigaste.
Jag fyller gammal på söndag.
Blir 19.
Fy fan. kan inte fatta att ett helt år har gått sen ja fyllde 18.
Jösses vad tiden har flögit iväg.
Helt sjukt.


Take care<3

mamma
2010-01-29 @ 01:50:54

dont worry -be happy

det löser sej

klänningen är under tillverkning

mössan är på g

resten vet du vad jag tycker om....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0