En trevlig dag

Idag har ja haft folk på besök för att fira min födelsedag, det var massa trevligheter :)
Men tyvärr åkte en speciell person hem innan all folk hade kommit, det var lite trist.
Men men.

Fick en massa fina saker.
Jag skulle ha fått en Bonsai träd av Johan men den glömde han, det va lite trisst, men förmodrar ja får den nästa ggn han är här, vilket ja hoppas är snart igen, väldigt trevligt sällskap :)
Sen hade han ordnat så ja skulle få se This Is It, men blev väldigt besviken, var inte alls som ja hade förväntat mig, men tanken var väldigt snäll.

Av Micke fick ja en liten hjärtformad choklad ask o vanilj hjärtan :)

Av Erika o Sammy fick jag ett fint armband o ett par örhängen .) mycket uppskattat :)

Av Mickes föräldrar fick jag 18 setts tallrikar, vilket ja blev glad över, alltid bra med porslin o sen fick ja en jätte fin blomma :)

Sen får ja inte glömma att tillägga att micke gjorde en tårta till mig, MUMS :)
Men fy attan va ja känner mig onyttig, blä på det, men tack gode gud att man fyller bara år en ggn om året haha
mamma
2010-01-31 @ 22:01:28

det var ju trevligt att det du fått av oss oxå räknas in....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0