Nu får det vara nog!

Detta är nog den värsta vintern ever.
Nu har det snöat sen Oktober månad och vi är inne i februari nu.
Så nu jävlar får det vara nog.
Har läst inne på skanetrafiken.se att alla tåg är inställda tanke på stormen.
Micke är fast på knutan o vette fan hur han kommer hem.
När det gäller mig, hur ska ja lyckas ta mig te skolan imorgon om det fortsätter så här?
Blir väl att panik ringa min mentor och förklara läget.
Det kan väl inte CSN dra in mina pengar för?
Kan ju inte hjälpa att vädret är som det är.
Blir att man tar sig ner till tåget o kollar om det kommer, om inte blir det att rusa tbx, kolla skånetrafiken, om det inte går ngr tåg blir det att slänga sig på luren.
Vad mer kan man göra?
Men hoppas verkligen att dom går, ja har verken tid lr lust att vara hemma, jävla pisseväder.
Är mottligt förbannad.
Enligt mickes mamma så har vi inte haft en sån här vinter sen 86, det är liksom 23 år.
Sinnessjukt är vad det är.

Den här dagen har typ både vatt bra o dålig.
Började dagen med att tappa min piercing kula, sen fick man sig jordens utskällning av Kerstin för ingen anledning alls.
Hon är den sämsta läreren ever.
När hon ska förklara går det i full rulle så man hinner inte ta in det hon säger, sen när hon går sitter man där som ett levande frågetecken o fattar inget.
När hon kom tillbaka frågade hon hur det gick, då svarade ja, inget vidare, fy fan va hon började gapa o skrika på mig.
Att hon har många elever kan ju fan knappast ja göra ngt åt.
Och ursäkta mig så jätte mycket för att jag har dyskalkyli lr hur fasiken det nu stavas.
Om hon nu inte har tålamod med elever med vissa inlärningssvårigheter då kan hon ge fan i att vara pedagog.
Hon kan slänga sig i väggen.

Sen har man börjat sätta upp 3 ramar som ligger på 80*100.
O sen spänna dukar på det, det va ett jävla helvete.
Sen hade man go mjölksyra i armarna.

Men sen slutade man ju så klart kl 12 idag :) rätt soft :)
Skulle hem te morsan o syrran för att ta igen min födelsedag där men det blev inställt.
Men men.

Thats Life






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0