Min Japanska matdag^^


det här är alla sakerna som ja ska göra olika saker av^^
Nudlar, sojabönor,svarta sesamfrön,svamp, jasminris,vitkål, tonfisk och worcestershire sås =)

nu har jag gjort godis som är både nyttigt o onyttigt, i det finns smör, smälta mashmallows, rostade sojabönor, cornflakes och svarta sesamsfrön.


Då var riskakorna färdig gjorda, dom kanske inte ser så goda ut, men tro mig, de va himelskt.


här håller jag på för fullt med middagen.

Det är sidfläsk,svamp och vitkål som steks ihop.

Nu är allt klart, då är röran ihopblandad med äkta nudlar och en kryddstark sås som ja då har rört i den starkaste senapen, ketchup och worcestershire sås.


och här är mina älskade pocky=)

här är mitt asiatiska tee.


Nu inväntas bara min gubbe sen blir det att äta=) Hoppas nu allt allt smakar ok=)
Ha en bra måndag
Lilly
2010-12-27 @ 18:51:58
URL: http://babydollsugardust.blogg.se/

Oh,vad härligt gumman. :D Ser skitbra ut. Fortsätt såhär! Testa fler recept och lägg upp här. Du får bjuda mig på någon vegimat någon dag. ;* Du är duktig! :D



Kramar.<3



P.s hahah jag kommer ihåg när vi käkade pocky i ettan.<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0