Irriterad som fan

Detta är min blogg..Ja skriver sj precis va ja tycker o tänker i denna..så dom som inte vill läsa den här skiten..kan ju ta o sluta läsa......om ja vill skriva ngt tråkigt/hemskt lr ngt roligt det e ju upp till mig...för den människan som skrev som anonym det  e ju bara så här att min pojkvän har cancer o hur mkt roligt tror du man kan ha?
Det e inget lätt liv ska ja bara tala om...
Men som tur e värkar det hela vända nu....Doktorn e nöjd över att cancern har sjunkit så pass mkt att han kan opereras innom 2 veckor o det kallar ja för en ren jävla tur....
så snälla...tänk innan ni kritiserar mig..för att ja har det inte lätt....ja tror ni hade mått lika piss om ni hade vatt tvungna att ringa efter en ambulans mitt i natten i panik över att man tror att han håller på att kvävas....Det va inget lätt ska ja tala om...
Kände bara för att tala om detta......
Anonym
2009-10-05 @ 19:13:55

Du skriver vad du vill.

Vi kommenterar hur vi vill.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0