Uppdatera..^^

Folk har sagt till mig att jag borde uppdatera min blogg så det tänker jag göra nu ^^
häromdagen så fick vi besked att det var inte cancer Micke hade utan det var bara tumörer men det är inte så bara men det är bättre än cancer.
Så det var skönt :)
Igår hade vi nationella prov i Sv B skrivning och jag har en känsla som säger att det gick ganska så bra för mig.
Sen har jag ändrat hårfärg igen..så förvånande va?
Men denna gången blev det guldbrunt :)
Och det blev possetiva reaktioner från ngr i klassen..en tyckte det såg mysigt ut ^^ hur nu en hårfärg kan se mysigt ut det vet jag inte ^^
Sen idag så har vi haft studenthatts prövning och det var skoj..
När mamma fick reda på att jag behövde st 57 i hatten så reagerade hon och sa: sånt stort huvud har du väll ändå inte ^^ haha rätt kul ^^
Sen har vi vatt på studiebesök på Dunkers idag men det var inget skoj alls..
För den utställningen handlade en hel del om våld, typ våldtäkter,hedersmord, o svartsjuka och könsstumpning lr va det nu heter o man fick läsa hur dom gjorde sånt på kvinnor o fy fan va äckligt de lät..usch..
Sen hade dom byggt om oxå..vissa rum klarade jag inte alls att vara i..dom hade byggt det så läskigt..
ett rum va bara vitt,tak, väggar och golv...
Sen hade dom även ett rum med bara vitt klinkors...golv som väggar o vitt tak..det va skit läskigt att gå igenom det för det kändes som en scen hämtat från klassiska sjukhus/dårhus skräckfilmer...
sen hade dom ett rum där det bara var tyg som väggar o en väldigt svag belysning o där fanns bara ngn enstaka fåtölj o en liten soffa o det rummet gillade ja inte heller...
Sen när jag har kommit hem blev det att städa för gubben va inte hemma...fick sortera tvätten te imorgon, plocka undan,dammsugat o diska o ska laga mat...
så nu har jag uppdaterat ^^

mamma
2009-11-24 @ 11:49:18

ja de har du! haha




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0