Pop kungen Är Död

Det allra värsta tänkbara har hänt...den legendariska Micheal Jackson  så kallad pop kungen är död..
när jag fick veta det så tänkte jag dom måste skämte..för inte kan han dö? han som e den största nu..han som har sålt mest av skivor runt om i världen..inte kan väll han dö? hans musik har alltid vatt med mig..kommer ihåg att pappa hade tagit hem en skiva med honom o då var jag inte gammal..men ända sen dess så har jag vatt fäst vid honom/hans musik..
ska man tro på alla rykten så skulle han ha vatt ett pedofil monster men jag tror inte på att han har vatt pedofil..visst har det stått i tidningarna om det men jag tror inte på det..för han har nog bara velat väl..dom säger att hans land han hade för barn var bara för att kunna locka dom till sig..men jag tror inte det för att han ville nog bara se glädje hos folk..hans dröm var ju med världsfred..det har man förstått via hans ena låt earth song..
men inne i mitt hjärta så var han inget monster utan han var en underbar människa som ville alla väl..
efter mycket tänkande så jag jag fram till att alla dör..varje sig man vill det lr inte..men ändå..han skulle vara odödlig..även om han inte finns längre så finns hans musik kvar..now and 4-ever<3
men det var ju lika dant med elvis ju... att han blev mer berömd efter sin död..och om micheal inte var poppis innan så blir han det nu..för nu vill alla ha hans skivor så hoppas att pengarna som kommer in kan ordna upp micheals 4 miljoners skuld..
för han har det inte haft det lätt..med alla dom sjukdomarna o alla dom medicinerna så har han ändå inte svikit sina fans..utan stått på benen och utfört sina koncerter som vanligt o det tycker jag han ska ha stort beröm för..
en av hans låtar they dont care about us har gått rätt in i mitt hjärta..blir helt tårögd så fort jag hör den låten..
vill bara storböla för han var bäst..
jag vill inte fatta att han e död, vill inte tro det..vill tro att det är en mardröm..men tids nog så vaknar jag upp o inser att det har hänt..Pop Kungen är död..
hoppas du har det bättre där du e nu Micheal..Du var guld värd...I will always love you and your music will always stay in my heart<3
                                                           REST IN PEACE MICHEAL<3     



Lilly
2009-06-28 @ 01:26:19
URL: http://sojealous.blogg.se/

Awwh! Finaste casanova Micheael. :D

Lilly
2009-06-28 @ 18:40:35
URL: http://sojealous.blogg.se/

Hej!

Jag följer dig med bloglovin och skulle därför bli väldigt glad ifall du ville följa min också så att jag kan få lite fler följare. :)

Tack på förhand!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0