Fixat blogg

är sjukt nöjd över min blogg som Lilly hjälpte mig med...står i evig tacksamhet te henne :D
Har tydligen fått en massa musik från våra gamla tider...
vadå att man saknar det en aning?
Men ja, idag har jag inte gjort så mkt....har vatt hemma idag för att jag har inte mått så vidare bra idag...har kännt mig hängig o varm o magen har hållt på som vanligt...
Fick även se en film om hur kina behandlar djur..det var fruktansvärt...
se små djur där dom skär av benen på levande..skär upp dom och drar av pälsen på..det e fruktansvärt....
om dom inte dör så ställer sig folk på deras halsar o huvud och hoppar på dom tills deras skalle spricker...
djudet  av deras skrik ekar fortfarande i mitt huvud... så jävla hemskt är det...hur kan dom bara utsätta små oskyldiga djur på ett sånt vidrigt sätt?
Jag satt rakt upp o ner o storgrät...hela kroppen skakade på mig....hur kan man bara tillåta ngt sånt vidrigt?
jag skiter i vilket jävla land det händer i..skiter i va folk säger om att det är deras sätt att slakta djur..kunde dom åtminstånde blevit dödade först?
nej då...dom ska dö UNDER slakten...fy fan....


Lilly
2009-04-28 @ 19:15:34
URL: http://sob.webblogg.se/

Usch, ja det hemskaste jag sett på länge. :(



Inga problems lilla Cecce. :D

Anonym
2009-04-29 @ 01:04:16

alltså du kommer fortsätta sabba ditt liv med kontakten med henne?? jag trodde fan du mognat men inte på långa vägar.o skolk som vanligt ja ingen blir förvånad längre.du som snacka ditt skitom hur psyko hon e så umgås du med den ändå??? du e lika klok ju

Anonym
2009-04-29 @ 11:04:27

ja du vet du varför ? man får nämligen inte äta djur som redan är döda på grund av smitta o sjukdomar.äta as gör man inte,kötter ska vara färskt.förvånar det dej? o vem fan bryr sej? kina har överskott på hundar o annan skit ändå som d måste bli av med

Sabbe
2009-04-29 @ 12:31:02
URL: http://miekov.blogg.se/

Snygg sida du skaffat!

Ey, ni där uppe, sluta gnälla på henne!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0